Celiulitas – tai riebalų, vandens ir toksinų mišinys, kuris kaupiasi moters šlaunų, sėdmenų, pilvo ar net rankų srities poodyje. Celiulitas atsiranda nepriklausomai nuo kūno sudėjimo, amžiaus ar rasės. Manoma, kad celiulito atsiradimui didelę įtaką turi paveldimuimas, tačiau svarbūs ir kiti faktoriai.

Celiulitas ir stresas

Manoma, kad stresas yra vienas pagrindinių faktorių, skatinančių celiulito vystymasi. Jei kasdieninėje veikloje patiriate daug streso, stenkitės daugiau dėmesio skirti atpalaiduojančiai veiklai – meditacijai, jogai ar tiesiog mėgstamam laisvalaikio užsiėmimui.

Celiulitas ir hormoninė kontracepcija

Estrogenas, esantis kontraceptinėse tabletėse skatina organizmą sulaikyti vandenį bei riebalus, o šie du faktoriai yra esminiai celiulito susidarymui.

Celiulitas ir mityba

Sveika ir subalansuota mityba yra svarbus veiksnys kovoje su celiulitu. Keletas sveikos mitybos patarimų kovoje su celiulitu:

  • Vartokite daug vandens

Geriant pakankamai vandens toksinai greičiau išplaunami iš organizmo. Per dieną rekomenduojama suvartoti bent 2 litrus vandens.

  • Venkite kavos

Kava bei kiti gėrimai su kofeinu skatina kraujagysles susitraukti, taip blogindama ląstelių aprūpinimą deguonimi, tai sąlygoja blogesnį toksinų pasišalinimą iš organizmo.

  • Venkite alkoholio

Alkoholis ne tik pats toksiškai veikia organizmą, bet taip pat blogina kitų toksinų pašalinimą.

  • Nerūkykite

Tabakas, kaip ir kofeinas, blogina audinių kraujotaką ir aprūpinimą deguonimi, todėl toksinai laiku nepašalinami ir įtakoja celiulito atsiradimą kada.

  • Rinkitės maistą be konservantų

Įvairūs konservantai or saldikliai papildo kūne susikaupusių toksinų bagažą ir skatina celiulito formavimąsi.

  • Venkite „blogųjų“ riebalų

„Blogieji“ riebalai – tai riebalai iš riebios mėsos bei gruzdintų produktų. Stenkitės bloguosius riebalus pakeisti geraisiais, kurių pagrindiniai šaltiniai yra alyvų aliejus, linų sėmenų aliejus, moliūgų sėklos, avokadai, žuvis.

Rate this post